Följ rökningen på Vikbäcken.....

 
Vid tio imorse satte Ulf igång röken och vi la in fyra rimmade sidfläskbitar och
en delad rimmad skinka:
 
 .
 
..I väntans tider.....
 
Det luktar bara godare och godare....
 
 
...vid halvsextiden ikväll så var de äntligen klara!!!
 
Tillsammans med revbenspjället som vi kört i slowcockern ett antal timmar och mitt för dagen nybakade bröd, blev det en kanonmiddag:
 
 
skogsnuvan
2023-03-03 @ 11:42:14
URL: http://skogsnuvan.bloggplatsen.se

Det luktar nästan ända hit och än så länge har jag luktsinne men jag behövde skuts från Hammarstrand när bilen är förstörd. Ola skutsade mig och han hade corona utan att veta det och smittade mig så nu ligger jag som ett vrak. Tisdagen satt jag i telefonkö hela dagen och blev skutsade hit och dit utan att det hände så mycket men till slut skulle dom betala bogseringen till Sollefteå. Undrar bar vilken skit som ska hända härnäst.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0