"Nästan hela registret"....

....om man säjer så!
 
Jag  halvligger åter i fåtöljen med tillhörande fotpall.......
....Efter ett par dagar  i sängen....!
 
Då jag kände mej hängigare igen på tisdagen så blev det ett samtal till HC! Fick en tid  på onsdagförmiddag för provtagning och besök hos distriktssköterska så skulle hon få avgöra om jag behövde träffa läkare (det behövdes  ju dessutom läkarintyg fr om onsdag).
På tisdageftermiddag började jag få ont i magen och mådde alltmer tjyvens! "Som ett brev på posten" så var maginfluensan där! Typ en sån där av värsta sorten (ska inte gå in på detaljer)! Så det var bara att ringa HC på onsdagmorronen och förklara läget! Det finns ju en 48-timmarsregel efter sen man är symtomfri så det är ju förstås inte aktuellt att få komma till HC under den här veckan! 
Frissan Lena på onsdageftermiddagen  och sjukgymnasten i Brunflo på fredageftermiddag var bara att avboka! 
Som "grädde på moset" så började halsontan och huvudvärken ge sej tillkänna på onsdagskvällen!
Nu tror jag nog att jag fått känna av "nästan hela registret"!
När jag vaknade imorse så kändes det iallafall lättare i kroppen än vad det gjort på flera dagar och halsontan har släppt något, huvudvärken likaså! Hostan vill fortsätta, men det känns som att det håller på att lossna nånstans därnere i bröstkorgen!
 
Om jag ska vara lite positiv så kan det ju faktiskt vara så att jag nu borde bli immun mot det mesta för låååång tid framöver! 
 
Kan ju förära med en bild från sommaren 2016 som skänker en goda minnen, värme och sol :
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0