Det gäller att ha glädjefyllda tankar!!

Mello och Rally....
...."Utanför" Vikbäcken rullar livet på! Här känns det som att livet står stilla! Min "helvetes-hosta" vill inte ge med sej! 
 
Det gäller att hitta glädjeämnen:
 
Jag försökte vara uppe och röra på mej litegrann igår! Ute var det kyligt men ack vilken vacker februaridag! En härlig sol från en molnfri himmel! Jag gick t om ut i 10 minuter för att insupa frisk luft! Det var underbart! 
 
Ulf  som har hämtat igen sej efter onsdagens behandling for med Anders till Kolbjännsjönn, som hade fiskepremiär!
 
Paulin, Juno och Loui kom och förgyllde tiden en stund för mormor!
 
När Ulf kom hem på eftermiddagen var det med stolthet han bar in fiskepåsen!
Det här hade han i den:
 
 
Så det blir nog några fint tillredda röding- och öring-middagar framöver!
Extraglad är jag när Ulf säjer att han mår så gott och känner sej extra lycklig just när han sitter på en is och pimplar! Han har hittat en specialstol som är lätt att ta med och som han sitter bra på, på isen! Det gäller ju att hitta möjligheter attt göra det man verkligen mår själsligt gott av! Att inte kroppen ska sätta stopp!
 
Paulin , Anders, Juno och Loui kom på eftermiddagen och vi lagade Tacos, som alla gillar och som är enkelt att fixa till! 
 
Det var ju del två i Mellon igårkväll och det då hade vi gått och lagt oss! En och annan låt var ju rätt bra faktiskt! Men höjdpunkten var David Lindgrens suveräna mellanakt då han körde ett Mello-medley så superbra ! Vilken grabb!!! Nu har vi ju haft koll på den killen ett tag då han bl a varit med i Jersey Boys! Desto gladare  blir man när man upptäcker att han levererar ännu mera!!!
 
Under mitt långa blogguppehåll hände det ju en hel del och jag hoppas att jag får ned en del av det på pränt här!
Bl  a så var det Louis namngivningsfest i början av augusti!
 
En härlig bild därifrån som minner om sommar, värme, glädje  och kärlek får avsluta dagens inlägg:
 
 
 
 
 
Skogsnuvan
2017-02-12 @ 09:31:25
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Hoppas hostan snart går över. Det brukar vara segt med just hosta tyvärr. Vilka fiskar ni har fått. Jättefina och vilken härlig bild sedan i somras. Sommarbilder gör en alltid på bra humör




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0