NU MINA VÄNNER.....

.....NU HAR JAG KOMMIT "IKAPP"!
 
FAST  de senaste INLÄGGEN HAR BLIVIT I EN SALIG BLANDNING AV NU, OCH HÖSTEN VINTERN 2015!!
 
FRAMÖVER HOPPAS JAG ATT DET KOMMER I DEN ORDNING DET SKA!
 
Förkylningen håller sitt grepp om oss!
Jag känner ändå att jag får vara tacksam att jag klarade både Stockholmstrippen och större delen av Påskhelgen!
Men jag kan inte komma ifrån att jag sitter här och tänker....
...på vad jag skulle vilja göra men inte orkar....
....vad jag borde göra...åsså ligger jag här!!!
Hur mycket som kommer att ska hinnas ikapp när jag väl är på jobbet igen...
Hmmm!
 
- "Nämen Ann!!!! Sluta upp med det där! Vila Dej frisk!
Tänk tankar som gör dej fortare frisk! De ovanstående gör definitivt INTE det!!!"
 
Nu ska jag vila en stund!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0