Fina flickor.....

....som är ute på svampplockning!

Vem trivs mest?



Det har varit en typisk höstvecka!

Den kväll vi var ute  på promenad med hundarna och dessutom hittade en hel del kantareller, var det så fint! Skönt i luften, lite lagom eftermiddagssol och rätt så varmt. 

Ett par morgnar har jag skrapat rutorna på bilen, hög luft och svag morronsol...vackert men kallt och nån morron var det hela 9 grader varmt....
Ett par kvällar har det blåst rätt bra och känts lite höstkyligt.

Det vill säja man har inte riktigt kläm på vädret från dag till dag!

Jag har varit i "packartagen" hela veckan, inför dansgalehelgen.......
Har jag packat än? NEJ!

Som sagt en kväll blev det skogstur med svampplockning!

Å igårkväll, då låg vi bara i soffan Ulf och jag, och åt Mums mums och Popcorn!
Låter slött och skönt! - Javisst var det det.

Ikväll har mamma hjälpt mej att tona håret.

Superstars är dessutom väldigt passande på tv klockan 8....Lite typskt att det är samtidigt som Idol, men vi har nu valt Superstars...Jag är ju dessutom väldigt svag för Ingemar Stenmark. Fin, glad, lite blyg och oerhört ödmjuk. Å vilken sportman!!!!!
På tal om sport! Ikväll är det Elitseriepremiär! MODO möter Frölunda hemma...Just nu ligger "vi" under med 2-3...Inte bra...Å andra sidan är det en hel period kvar...Åsså gjorde Foppa det första Målet! Härligt!!!


I vilket fall!!! I morron åker vi på den sköna och lyxiga danshelgen!



Dansskorna är iallafall putsade!
Stryker och packar gör jag imorronbitti!
Vet ju precis vad jag ska ha med mej, bara att stoppa ner i bagen!

Ha en riktigt bra helg, alla!
Det ska jag ha!!!
Kjell
2009-09-25 @ 23:55:09

Superstars är inte så dum underhållning! Har precis fastnat för Skavlan, har slängt något getöga sådär på jobbet

Liliann
2009-09-26 @ 18:34:38
URL: http://livetefantastiskt.bloggagratis.se

Hoppas du fick en fantastisk danshelg! Själva var vi väg till Bergeforsen förra helgen(22 mil enkel....)och åkte på ett sånt där riktigt bakslag typ 60-80 inlösta trist för Jive är riktigt bra att spela..men i helgen lär det bli betydligt fler... Får titta in igen och se hur du haft det..

Ha det gott!

Liliann

skogsnuvan
2009-09-27 @ 19:17:20
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Hoppas att ni haft kul på dansgalan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0