Bildbeviset....

......att vi Östjämtar fanns lite varstans på dansgolvet på Folkets Hus i lördags!!!

Kolla här på Jannez bilder sen 28/3
Birger Borglund och Örjan Wiklund med varsin dam  i en av Pariserpolkans snurrar....bild 1
Per-Olov Åberg och skymten av min rygg också i en pariserpolkesnurr.... bild 8
Eva Persson  och jag med varsin kavaljer ....bild 9,  buggandes som bara sjutton...OJ så kul att minnas!!!

.....Dessutom finns ett antal bilder att kika på, på Mats Bergmans hemsida! 
Gå in på bilder och klicka på  "2009-03-28 Östersund - Folkets Hus".
Där finns 56 bilder från den roliga danskvällen...
Paulin och jag dansar Mazurka ... bilderna 13 och 16 ,
Thomas Ruikka och jag tar en riktig svängom.... bild nr 28,
Eva Persson susar fram i en foxtrot.... bild nr 48.
Mmmm.....!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0