Rolandzzzzz......

Jisses pannkaka! (Som lilla mormor skulle ha sagt)
VAD KUL VI HAR HAFT!!! Ulf och jag!

Vi har varit på ROLANDZ!
Alltså den karln är för underbar! Han är rolig, han kan sjunga, han kan dansa och låta  så där typiskt 70-80-tals-dansmusikiskt! Ett konstigt ord, men Ni förstår vad jag menar!!!!
 Å vilka musiker han har med sej!!! Proffsiga till tusen!!!
Jag är sprallig i bena ännu efter gårkvällen......
Vi hade bokat hotellweekend, med övernattning......



........ tvårätters-supé.......
   
....Matje-cheesecake tillförrätt  och fläskfílé till varmrätt...MUMS vad gott det var!....

....Vi hade stämt träff med Annika för en drink  i baren......


....Anledningen till resan var ju förstås Rolandz, men på köpet så fick vi också Martinez och Titanix!
Två härliga dansband! Danzgalan höll till i Södra bergets Mässhäll som är ordentligt stor.
Det var tv-inspelning hela långa kvällen, När och var det kommer sändas har vi ingen aning om...Men håll utkik!

Klockan 22 var det då dags! ROLANDZ!!! Vi hade nog trott att det skulle dansas även då . Men det blev rena konserten! Och kvick som vi är, Ulf och jag så tog vi tätplatsen....Längst fram!!! Härligt!! Ulf tog massor med bilder. Han fick med Rolandz underbara stil......
   

Skivan ville vi förstås ha! Passade förstås på att fylla på min "Kram-samling".....

....Alla grabbarna i bandet kramades och fotades, glatt och ödmjukt:


...Det bästa spar jag till sist!!!
Här är bildbeviset.....


...Nu är vi hemma på Vikbäcken igen! Efter en uppflyftande och "Leva-på länge"-helg!
Jag ligger i soffan, ler hela tiden och bara mår så himla gott!!!

 
Kjell
2009-07-26 @ 19:33:23

Ha ha, vad häftigt, nu är jag lite småavis. Digga ju Robert jag;)

skogsnuvan
2009-07-27 @ 11:17:49

Nu fick du ju en fin bild till din kramsamling. Det såg fint ut. Göte har kommit nu men drar iväg med backtävlingsgänget till Rättvik på onsdag så kan kommer inte med till dansen.

Lotta
2009-07-29 @ 11:09:44
URL: http://tomee.blogg.se/

Ja han är ju för härlig den mannen!!Förstår ni hade roligt ;)Kan man leva länge på.....



Ha så kul på Hällesjö oxå ikväll ;)



Kram,L




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0