Det går undan!!!

Vart tar dagarna vägen?
När sommarn närmar sej sitt slut så går man och tror, - att nu kommer man att mera få tid över....- Att nu kommer man att hinna både det ena och det andra. Åsså blir det alldeles tvärtom!
Fyra veckor efter semestern har jag jobbat! Vart tog dessa dagar vägen? Jag tycker att det var nyss som jag hade semester.
Hösten närmar sej...i början av förra veckan när jag fort till jobbet strax före sju låg dimman tät! Ulf for åt andra hållet, mot Fisksjöhållet...upp på berget for han! Och där mina vänner, där var det ingen dimma!

"Locket över Hammarn"!:

  

Naturen kan ju dessutom bilda sina egan konstverk:


................

En fin liten pöjk har kommit till världen!
 
Lille Isak i Kullsta, 4 dagar!:


Då Isak inom kort kommer att bli en fullfjädrad Storfiskare 
så for vi förstås till Kullsta med ett metspö som "gröt"! !

Å "sytte" en stund!

Så nöjd i Ulfs knä:




Veckan förflöt vidare i samma snabba takt och vips var  det helg igen!

En lugn fredagkväll med god mat och prat!
Igår följde jag med Paulin till Östersund då hon skulle in och skriva en tenta.
Jag passade på att uträtta lite ärenden. När Paulin var klar så gick vi på stan en sväng. Åt en smarrig grillad Ciabatta på The-huset!
Alla ärenden vart uträttade! Härligt! Hem och packade ur bilen, för nu var vi bjuden till Bottnan på surströmming!

Mums! - Vattnas i munnen när ordet surströmming kommer på tal! 

 Värden Christer hugger in...Inger grejjsar med tunnbrödet,
päran och strömmingen...
.....och till slut hade hon gjort sin.....

....stut!


En nöjd Dansann med en lika nöjd värdinna, -Berit!

...........

Å nu är det söndag!

Tänker 27 år tillbaka.......
...........Då satt jag med en nyfödd liten parvel i min famn ......
...........var stoltare än nån annan.................... 



zaq
2009-08-30 @ 15:57:53
URL: http://zaq.blogg.se/

Va!? du oxå???

Min son fyller 19 idag...

Kjell
2009-08-31 @ 21:49:26

Ja shit, tiden bara flyger i väg och nu när man är tillbaka i verkligheten igen efter semester och turneer så vet man att man kommer ha fullt upp med jobb, möten ännu mer möten och utbildningar osv.

Ska försöka hinna förbi vid tillfälle och titta på korten där som Daniel tog.

Ha det gött//KB

Kerstin
2009-09-01 @ 11:10:04
URL: http://mittunderbaraparadis.blogg.se/

Hej..ja det är ju förunderligt vad tiden springer iväg...det var ju som sagt inte länge sedan du började jobba...å herre gud är Daniel 27 år...ja ja det är väl bara en annan som står stilla på ålderns höst....för mig har det oxå gått fort jag har nu avverkat halva mitt projekt och är på väg till Köttsjön igen....längtar till den höga klara luften och tystnaden...hoppas få höra av dig me...Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0