ÅRETS VILDHUSS?



Vem tycker du är årets Vildhuss?
Ragunda kommun delar varje år ut "Årets vildhuss". I år kan du vara med och nominera vem som ska bli Årets Vildhuss. Skicka ditt förslag till [email protected] eller skicka till Ragunda kommun Box 150, 84070 Hammarstrand, märk kuvertet med "Vildhussen" senast den 3 oktober.

De kriterier som gäller är:
Utmärkelsen ska gå till en person som är boende i Ragunda kommun och som på ett annorlunda sätt bidragit till:
1. Att någon har gjort något utöver det vanliga
2. Att någon har åstadkommit något unikt mot alla odds
3. Att någon har spridit glädje till många människor
4. Att någon har agerat osjälviskt
5. Att någon har arbetat länge i det tysta och gjort stor nytta
6. Att någon har utfört ett hjältedåd


Jag har skickat in förslag på en person som uppfyller flera , ja egentligen alla kriterier.

Han ("- ja det är en han") har gett många i kommunen väldigt mycket. Bl a vår familj.

Nu är det spännande vilka fler som blir nominerade till Årets Vildhuss.

Jag tror stenhårt på "min Vildhuss" i alla fall!!!

Fortsättning följer om det blir som jag tror ...............!!!

Anita i Fisksjön
2007-09-27 @ 15:11:09
URL: http://skogsnuvan.blogdog.se

Åker snart till Skåne. Emma ringde och ville att vi skulle gå ut och dansa salsa nästa fredag. Inte kan jag dansa salsa,sa jag. "Vi tränar lite innan vi går"sa hon." Du kan väl ruska på rumpan i alla fall. Spännande."




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0