Våren är verkligen här!!!

Det blev en helg igen och med ett annat sorts nöje!
På fredagen kom Paulin och tonade mitt hår!
Det är nöje x 2!
1). Jag blir så nöjd med mitt hår! 2). Paulin och jag får tid att prata, bara hon och jag!
Vi fixade lite middag! Anders, Juno och Loui kom och vi avslutade fredagen med att titta på kvällens avsnitt av Masked Singers!
 
Den här helgen  började sen vårt  stora vårnöje!!!
Ett nöje vi njuter av både Ulf och jag!
Att vara ute!!!! På gården och greja!
Att få komma igång liksom!
 
Våra växthus fungeraar som förråd under vintertiden, så vi började med att plocka ur lite grejer därifrån. Vi for och inhandlade plantjordssäckar.
Vi förberedde pallkragarna, städade lite runt i kring, rensade lite! Så njutbart!
Bara det här att vara ute och poa på!!!
Varmt, lite lagom med sol, vindstilla! Goda middagar! Perfekt!!!
 
Det om är viktigt för oss nu är att göra allt i en försiktig takt! Ulf mår inte bra i sin kropp! Har ständig värk i hela kroppen! Samtidigt vill han göra sååååå mycket! Så då gäller det att göra det så lagom som det passar oss! Vi vill ju göra det mesta tillsammans också!
Lördagskvällssolen på Vikbäcken var fantastisk:
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0