Nöjesflowet fortsätter......

Alltså! Jag är ju inne i ett nöjesflow, sen ett par veckor tillbaka!
Nöjen och kultur med en otrolig bredd!!!
Trolleri, standup, Bamse och firande och god mat.....!!!
Häromdagen var det dags igen!
Nu var det för att fira min härliga arbetskamrat som gått i pension nyligen! 
Elisabet! Jag kommer att sakna denna livliga, härliga tjej som alltid säjer som hon tycker!
Glad och en som syns och hörs ! Så kul att att ha på sin arbetsplats!
Jag och Monica, som båda har jobbat ett antal år med Elisabet bjöd henne till Hotell Hammarstrand på Mat- och surrkväll!
Vi åt gott och skrattade  och surrade om det ena och det andra!
En trevlig kväll!
Ulf skjutsade oss och hämtade oss, och överraskade både Elisabet och Monica när han hämtade oss på hotellet,  med varisn flaska Rybsolja som han varit och inhandlat på Rögrinna medans vi satt på hotellet och gottade oss!
 
 
 
 
 
Elisabet som blev mormor ganska precis  samtidigt som hon slutade jobba får en värdig ledighet!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0