Nöjena fortsätter men växlar.....

Den lite längre helgledigheten är här!
Den startar vi upp med fara på Bilbingopremiären !
 
Jag är väl ingen Bingoentusiast egentligen!
Det har hänt mer än en gång genom åren att jag somnat  i bilen när vi är på Bilbingo!
De senaste åren har jag faktiskt hållit mej vaken! Så gott är ju det!
Och vi tycker att det kan vara lite småkul att åka iväg några gånger under säsongen,  när det är Bilbingo på byn, så nära liksom! Det är alltid  mycket folk,  och man dyker på lite olika och  glada människor!
 
Ikväll var det premiär och det var faktiskt jag som tog initioativet att åka!
Jag hade gjort en rökt fiskröra att ha på mackan, vi packade med lite godis och lite dryck!
Det var en fin majkväll och det var mycket folk, som liksom vi, kommit för att hoppas på turen att vinna en slant!
 
Bingospelaren Karlsson är beredd, och ny duttpenna köpte han i bingokiosken, kvällen till ära!
 
 
Gissa vem som vann ikväll?
 
 
Jooru serru vettu!
 
Jag "kammade hem" första raden på "Storrövaren" jag!
Fick visserligen dela , men hela 15o kronor blev vinsten!
Kul start på säsongen tycker jag!
Långhelgen fortsätter.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0