Ingenting varar för evigt!

JANNEZ lägger ned!
 
- Tack för alla härliga danskvällar under alla år! Från slutet av 70-talet i Kälarne och Hoting och alla danser därefter.... Känner lite vemod i hjärtat, samtidigt som alla fina minnen väcks till liv..... Lycka till Jannez med det Ni tar Er för! 
 
Jag skall vid tillfälle ska göra ett längre inlägg om "mina" år med Jannez! Jag som med hela min familj, Mamma, Pappa, Ola, Ulf, följt Jannez sen slutet på 70-talet!
Det är många minnen som poppar upp! Och som behöver skrivas ner för att bevaras!💞
skogsnuvan
2023-05-18 @ 09:32:14
URL: http://skogsnuvan.bloggplatsen.se

Nog har man minnen av Jannez och jag fick reda på att dom ska spela i Hällesjö 19 juli och då ska jag försöka ta mig dit även om ingen vill dansa med en gammal kärring som jag. kanske sista gången man får höra dom..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0