"Halvledig vecka"

Ny vecka, nya möjligheter!
Vi hade extra Bygg- och  miljönämnd i måndags så den arbetsdagen blev fulltecknad!
Men sen skulle det bli ett par lediga dagar igen! 
Jag passar på att ta ut lite lediga dagar nu, så  vi hinner allt vi har på G!
Eller förresten! Nu tog jag i! Inte hinner vi ALLT! Men vi hinner iallafall en  hel del av det vi vill göra!
I måndagskväll for vi till Anita i  paradiset Fisksjön, då vi skulle få ett par svartvinbärsbuskar av henne!
En fikastund med surr  blev det förstås! Och hunden Jack blev så glad när vi kom och ville va med oss hela tiden! Det är vackert och rogivande i Fisksjön!!!
-Tack Anita för svartvinbärsbuskarna! Nu är de nergrävda nedanför vårt hus, vid växthus och pallkragarna och vi hoppas att de ska trivas!
 
Ledig tisdag då jag bakade lite, städade lite, stökade lite, vilade lite!
Vi for ner till Nova och Malin som var hemma, och hälsade på  med glass!
åsså var det hockeymatch på em!
Ola bjöd oss på Kaffestugan på middag! Gott och trevligt!
 
Idag har jag ledig onsdag och gör väl  inte så många knop!
Har grejat lite ute, tvättat, plockat ihop lite, haft lite klädvård!
Känner att jag snabbt skulle kunna vänja mej med att vara mer ledig!
Och vet att det faktiskt håller på att närma sej! Om det blir som jag har tänkt mej!
Nåt år eller så!!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0