Bluesfellows I Kälarne!!!

Wow!! 
Jag, Paulin och Anders fick  härlig lyckodos av livemusik igårkväll!!
Av Bluesbandet Bluesfellows!
Av kanonmusiker!!
Av Lina Olsén-Lindström,  som sjunger som Lisa Nilsson!!  
Lina är en glad, härlig tjej, med sina glittrande ögon och den starka rösten!!!
JAG GUNGAR OCH NJUTER FORTFARANDE!!!
 
TACK till Kälarne  Jazz-och Blueslubb!  Ni vet vad vi vill lyssna på!
 
Jag, Paulin och Anders njöt av kvällen,  för fulla muggar!!
 
Nöjesflowet för mej bara fortsätter....och fortsätter!!! 💞
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
skogsnuvan
2023-05-29 @ 10:58:59
URL: http://skognuvan.bloggplatsen.se

AMV och Gubben var där och dom tyckte att det var jätteroligt och bra uppträdande. Jag kunde inte följa med för jag var ju hundvakt. Hoppas Kinabror kommer hem snart.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0