Halvledighet...igen!

Jag passar ju på att ta nån extra semesterdag, här och där!
Ska under året försöka ta ut alla mina semesterdagar!
 
Egentligen skulle jag vara ledig 3 dagar den här veckan.
I tisdags var jag ledig och passade på att sätta ut de plant jag hade kvar inne!
Vädermässigt  så var det ingen bra idé, men nu är det som det är!
Vi har för första gången nånsin fått sätta våra kupvéärmare i växthusen för stödvärme!
Så tråkigt och ledsamt!
Jag är allvarligt oroad för gurkan kan jag säja! Vi får se hur det går!
 
Jag skulle egentligen vara ledig i onsdags också, men planen sprack då det var ännu kyligare och blåsigare och min tanke var ju att greja utomhus! Så jag for på jobbet istället!
Igår torsdags hade vi beredning inför Bygg-och miljönämnden så då skulle jag jobba i vilket fall!
Men idag! ....Idag är jag ledig! Och då jag tagit ledigt på måndag och det är Nationaldag på tisdag så får jag fem dagars ledighet på raken! Underbart! Trots att jag förmodligen inte kommer att kunna vara ute och greja speciellt mycket!  Nån stund lite här och där  får det bli!
Har lite planer på inomhussysslor också! Så jag har nog det jag gör!
 
Åsså måste jag ju tänka på mitt Nöjesflow!
Det som gäller nu är att jag ska åka och uppvakta min vän Anita som fyllt jämna år!  
Jag har fler vänner som jag vill hälsa på, så det kan jag ju passa på att göra och med det fylla på med lite härlig energi!
 
Igår började jag min ledighet med att vi hämtade William från skolan, och sen hämtade vi Melissa i stallet ! Sånt fyller verkligen på energi!
 
Melissa och hennes kompis  Bente utanför stallet med Conny och lille Kompis!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0