Å nu var det Morsdag!

Såsom den senaste tiden så var det lite småsvalt idag också!
Men Morsdag är det! En fin och viktig dag!
Hittade det här hur viktig dagen en gång varit:
 
Jag blev förärad av Ulf, med två bevattningssystem till växthusen!
De som vi varit och kollat in igår! Det blir bra framöver sommaren om vi ska fara bort på nån tur!
De beställdes så de kommer nog till Vikbäcken under nästa vecka! Det ska bli kul att test1!
 
 
På eftermiddagen mötte vi upp med våra barn och barnbarn uppe vid Kyrkogården!
Vi "hälsade " på hos  Momme och hossvärmor  Bojan, våra kära mammor som inte
finns med oss längre!
Bojan hade fått sin fina gravsten nu!
 
 
 
 
Barnen lade blommor på gravarna! En fin stund:
 
 
 
 
 
 
Nu var det dags för oss att fira Morsdagen!
Jag bjöd hela min härliga goa familj på Kaffestugan !
 
Mor mår gott på Morsdag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är ALLTID lika säkert att gå på Kaffestugan!
Alla får äta de man gillar allra mest!
Det går fort att få maten!
Och...ALLA får maten samtidigt!
Vi hae en toppenstund på Kaffestugan!
Glada och mätta for vi på Vikbäcken för lite Kaffe och GLASS!
 
Jag blev så fint förärad  av mina barn och barnbarn med blommor, present och presentkort:
 
 
 
Melissa hade gjort iordning tävling och lekar !
Så vi tävlade och skrattade och hade så där härligt kul som man vill ha det på Morsdagen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
TÄNK ATT MAN KAN HA SÅ ROLIGT MED 6 PAPPMUGGAR OCH VARSIN BALLONG!!!
 
En del hann med en brännbollsmatch innan dagen var slut!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0