I kapp igen!!!

Då jag skriver den här bloggen bl a för att jag själv i framtiden ska ha koll på när jag gjorde det och det, och hur jag mådde då och då, så vill jag inte hoppa över alltför mycket!!! Så höll det ju på att bli nu då influensan smackade till med all sin kraft! För andra gången! Vi vet ju inte om det var på grund av att den tog omtag eller om det resolut var nåt nytt som dök upp! Med det allra troligaste då jag hört hur det är runt om oss, så var det ett "omtag" och samma "skit" som låg och grodde i våra kroppar för att vid absolut fel tillfälle poppa upp igen!
Fast jag fanns hemma och inne dygnets alla 24 timmar i så många dagar så fanns inte lusten där att försöka sej på att skriva några rader här! Då förstår Ni att det faktiskt var ganska så illa! Nu när jag åter är tillbaka i verkligheten och känner att min kropp håller på att återta den vanliga känslan av välbefinnande, så kunde jag igår gå igenom vad som hänt de senaste veckorna!
Ute tinar det för "fulla segel" och det är för tillfället lite vår i luften!
På lördag är det pimpelpremiär på Lilldigerlemmen och det hade jag riktat in mej på! Nu ser det ut att bli snö och mulet och blir det så, då står jag faktiskt över! Jag är ju så kräsen när jag ska fiska jag! Och vill att det ska vara toppenväder, så jag kan njuta hela mina stund på sjön! Det är ju inte fisket som är det viktiga för mej utan känslan att kunna njuta och känna solen värma mina kinder! Åsså fikat då förstås! Det är ju så gott att fika "på sjön"!
Så helgen är fortfarande ett "oskrivet blad" och inte helt planerat!
Jag har heller ej åkt nån premiärtur på vår nya skoter! Jag hade ju hoppats att det skulle bli till helgen, men vi får se!

Skogsnuvan
2013-02-28 @ 11:53:20
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Det töar och regnar och stormar och när jag tittar ner på sjön så är det fullt med vatten. Nu får man nog hoppas att det fryser på lite grann om det ska bli skönt för dig att gå ut på isen till helgen. Storm och regn är ju inget bra väder för fiske




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0