Julkort från Vikbäcken......

 
Från sparkturen med Atlas och Zippy vill jag nu önska alla er en god fortsättning!!!
 
Anita Brehlin
2012-12-29 @ 11:37:45
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Vilka vackra bilder. Det måste jag erkänna även om jag inte tycker att snö är fint men gärdsgårdar med snö på är rätt vackert. Senapen är uppäten av sonen och nu är han och fjällan ute och tittar på snöovädret. Hon har aldrig ens sett en domherre och nu har hon i alla fall sett en hel hoper. Exotiskt för vissa. vardag för andra. Göte njuter i sitt hus och eldar i kaminen och dricker wisky- Livet är helt ok här i fisksjön. Jag kurar inne och sticker inte ut näsan för nu har jag snöskottare och vedbärare

Britt
2012-12-29 @ 12:54:31

Vintern visar sig från sin allra vackraste sida.
Gott slut och God fortsättning till Er alla

Ann till Anita och Britt!
2012-12-29 @ 15:59:50
URL: http://dansann.blogg.se

Hej brudar! Ja! Nog är livet ok alltid! Idag blev det ett riktigt busoväder, men det gör inget då vi ändå skulle vara inne med Melissa som har fått vattkoppor och är hos fajmoj och fajfaj när mamma o pappa jobbar...Och ikväll bär det iväg till Centrum på Garvsyra! Imorron kommer lilla Juno...lite tråkigt blir det att småtöserna inte får träffa varann denna gång, p g av smittorisken...Vi får fira ihop när alla är friska!!!Kramar till Er och god fortsättning!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0