En stjärna....

....på sånghimmeln, är på väg att födas!

Joanna Stendahl heter en fantastisk duktig sångfågel från Bjärme hitanför Kovland och är
dotter till vår vän Benita!
Joanna är nu med i en sångtävling på nätet som heter Nextstar!

Gå in på Nextstar, klicka på "Ortsvinnare", klicka sen in Dej på Sundsvall, där är en bild på Joanna, samt att Du kan lyssna på hennes vackra bidrag i tävlingen. Tycker Du som jag att Joanna är en sångstjärna och vill att hon ska gå vidare i tävlingen så kan Du enkelt rösta på sidan. Du blir ett "fan"! Jag vet dessutom att när Du hör Joanna sjunga...ja då röstar Du på henne!

Joanna är endast 16 år gammal och har genom sin oerhört vackra sångröst en fantastisk framtid  inom musiken. Hon går nu första året på gymnasiet, estet/musik .

Lycka till Joanna! Önskar vi Dej härifrån Vikbäcken!!! 
Anonym
2009-01-31 @ 16:26:24
URL: http://virus.blogg.se/

Nu har jag röstat - vad månde bliva av den rösten?!?!?!

Kan bara önska stort Lycka till!!!

Paulin
2009-01-31 @ 18:14:29
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

För att göra det lite lättare för dina läsare att hitta Joannas bidrag kan du ju skriva att det är under SundsBRUK hon står...Sundsvall finns väl inte ens med va?

Paulin
2009-01-31 @ 18:18:47

Jaha, nu har dom ju ändrat till Sundsvall såg jag! dåså! :)

Minelli
2009-01-31 @ 21:37:05

jajamän, nu har vi röstat!!! ELLER vi och vi.. de va ju jag.. VACKERT...

Ann till Paulin!
2009-01-31 @ 21:58:38
URL: http://dansann.blogg.se/

Min lilla vän! Jo dom ändrade från Sundsbruk till Sundsvall igår. Jag har försökt vara så tydlig som möjligt för att göra det lätt för alla som vill rösta...å de vill ju alla som är inne på min blogg och kikar...är jag helt övertygad om!

Kjell
2009-02-01 @ 14:42:22

Va kul, måste ta och kolla in;)

Kjell igen
2009-02-01 @ 14:51:42

Nu ha jag kollat, samt röstat!

För mig känns det som tävlingen är avgjord faktiskt.

Bra dynamik, snyggt vibrato, bra pitch, bra närvaro.

Hon bara måste gå hur långt som helst, annars finns det ingen rättvisa.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0