Sommarmånaden augusti....

....är inne på sin sista dag! Hösten är  antågande...Idag har dock sommaren bitit sej fast. Med både sol och värme. Skönt! Vissa hösttecken har iallafall börjat visa sej och Ulf passade på att testa vår nya kamera häromdan:



...giftiga men ändå riktigt  fina!
Svampar dyker det upp här och var nu. De senaste dagarnas regn har väl sett till att de trivs.

Ulf hann med att plocka några små kantareller i fredags. De använde vi till  vår goda fredagsmiddag:



Helgen är över. Jag är nu ensam en vecka då Ulf bor för sej i jaktstugan! ...Nej, inte ensam....jag har gott sällskap.
Tindra, Kajsa, Ecco, Tusse och Hilbert finns i min närhet. Fia har följt med Ulf.

Trevliga var kalasen igår!

God mat och många va vi som uppvaktade Tomas i Krokvåg!

Ulf ick sej en egen pratstund med födelsedagsbarnet!

Det var trädgårdsfest! Jag träffade Birgtta som det alltid är så trevligt att träffa och surra med!
Och Elisabet! En extra hälsning till Dej :


Vissa ville gratta Tomas "tätare "än andra:



Nu var vi tvungen att avvika tidigt då vi skulle vidare och gratta Daniel:

Daniel  bjöd på kaffe.....


...smörgåstårta och tårta:
  ....smarrigt !!

Förresten! Jag som skulle strunta i disken igår och istället ta det riktigt lugnt... just därför kan jag tänka, så hann jag i lugn och ro att ta igen på diskbänken....och en hel del annat också. Ett nytt sätt att tänka månntro? 

"Man hinner mycket om man inte har bråttom!"
Skogsnuvan
2008-09-01 @ 15:05:11

Hör att du är själv i veckan. Britt o jag ska på Arn på onsdag. Ska du med? Britt har skjutit en 22-taggare idag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0