Lessen!

Jag känner mej lessen ikväll. En person som utan att vara släkting eller nära vän men ändå funnits i vår närhet  under många år har idag somnat in för alltid. Han hade varit sjuk en tid. Det känns så ledsamt och sorgset. Han har betytt otroligt mycket för vår familj genom åren. Speciellt för Paulin, men genom det  för hela vår familj.

Han hade så mycket kvar att ge!!!!!

Jag tänker särskilt på The Beatles just nu. Dessutom  finns det en låt som jag också tänker på och det är
"Good morning starshine"  med Oliver.  
.................................

Nu måste jag skriva om nåt positivt. Lilla gumman Paulin har köpt sen en bil idag.
En röd Golf , 91-årsmodell! 
- Jag är så glad för din skull Paulin!
Va fin den ska bli när Du vaxat klart den och satt in den fina klädseln som Du har köpt.

 
Anita
2007-11-02 @ 10:29:48
URL: http://skogsnuvan.blogdog.se

Vill bara önska dig en trevlig helg. Jag har haft avbrott på både datorer och telefoner så egentligen skulle jag gå hem för det är stopp på allt. På måndag ska jag på spökjakt. Det du!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0