Mellan älgjakterna....

...Ja , då är det förstås lite Rådjursjakt så Betty får "göra rätt för sej" och dra ut på det roligaste hon vet! Två rådjur har det blivit för Betty! 
 
Vi blev bjuden på en toppenmiddag hos Paulin, Anders, Juno och Loui härom lördagen!
Langos!!!
Ojojoj vad Langos är gott! Det friterade brödet!
Med räkor eller tacofärs, vitlöksolja, creme fraiche och ost.
 
Jag var så till mej så jag missade att fota langosen innan jag började äta, så håll till godo en halväten langos! 😀
 
Juno äter sin Langos som den är! Det funkar också! 
Det var förresten Juno som önskat Langos, till allas vår lycka!
 
Birgitta var också med soch som vanligt är det trevligt värre att sitta och surra med Paulin och  henne....
...då det samtidigt var MODO-match så är det tur att jag har Loui som rapportör!
Han höll mej underrättad hela matchen, tyvärr blev det förlust !
 
Vi har varit till Överammer! Jag hjälper mina svärföräldrar att hålla fötterna fina!
Ett ärofyllt uppdrag! Samtidigt får vi en prat- och surrkväll med dem!
- Se så fina Gladiolus Bojan fortfarande har på brokvisten! Det är ju iallafall i mitten av oktober!
 
Vi blev bjuden på middag! Bojans ärtsoppa!
Jag förstår vart Ulfs kokkonst kommer ifrån!
Mimselimums!
 
 
Ute har höstbestyren påbörjats så smått!
Det känns i hjärtat att rensa bort dessa fina blommor,
just den här petunian ska faktiskt få pryda så länge det går....
 
...men dessa har fått flytta till trädgårdskomposten och jag får titta på bilderna och minnas ...
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0