En bra start!

Jag var riktigt, riktigt trött i morse!
Jag använde nog en energi utöver det vanliga igår!
Men bara jag var på plats på jobbet, så var det liksom som vanligt igen!
Full fart! 
På eftermiddagen så påbörjade en av höstens viktigaste  tider för mej, nämligen  mina besök hos sjukgymnasten!
Jag har ju fått  en diagnos när det gäller mina höfter!
Vet ej vad det heter på svenska men på latin vet jag: Prutrosio Acetabuli, en inte alltför trevlig höftskada! På grund av min infektion i vänsterbenet,  jag hade som barn och som bl a ledde till benlängdsskillnad och med det, de nuvarande  höftproblemen utöver det vanliga!
Men med sjukgymnastik och lämplig träning kan jag skjuta höftoperationen framåt i tiden och även  slippa  den värsta värken och svårigheten att hitta  en bra sovställning! Jag har en begränsning när det gäller rörlighet! Men den ska jag också se till att den inte förvärras mer än nödvändigt, genom att få min sjukgymnastikbehandling och även träna själv! 
Det kändes bra att jag är på gång igen!!!
 
Direkt från sjukgymnastiken, så for jag direkt vidare för att må som allra bäst!
Jag hade tid hos frissan Lena ! För toning och lite toppklippning!
Det är som en SPA-stund att åka till Lena! Det är det skönaste jag gör!
Att bli  fin i håret och känna de positiva vibbarna man gör hos Lena går inte att beskriva!
Det mest positiva man kan tänka sej!
Att  träffa sprudlande Eva, som satt hos Lena när jag kom dit, och som  jag inte träffat på flera år, gjorde verkligen denna eftermiddag!
Nöjd med håret, som vanligt när jag varit hos Lena:
 
 
 
Ulf väntade ed en god middag och dagen blev en riktig toppendag!
Snart blir det sängen! Ska sova igen lite har jag tänkt!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0