Sommar, Sommar Sommar.....!

 
 
20 augusti 2018:
 

 
23 augusti 2007:
 
Det är alltså elva år mellan dessa två bilder! 

...Det är också elva år sen jag skrev mitt första blogginlägg...och lade då in den här nedre  bilden!
 
 
Mycket har hänt sen dess! Mycket har "runnit under broarna" !
En del  har jag skrivit om här under åren ! Annat har jag inte skrivit om alls!
Men....När jag  ser på dessa bilder så tänker jag ....Att mycket är faktiskt sej likt !!!
Nu är det flera månader sen sist! Av olika anledningar....Få se hur jag lyckas komma igång med skrivandet denna gång!
 
Rubriken : - Sommar, Sommar, Sommar....
...Är densamma som då, för elva år sen!
Och efter den här sommaren gör rubriken skäl för namnet...!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0