Är vintern här?

Vaknade vid halvfemtiden av att jag hörde plogbilen, och då jag somnade tidigt igårkväll så var jag riktigt morronpigg, så strax efter fem klev jag upp och kollade ut på snöyran! Jag klädde på mej ordentligt och gick ut och sopade bron och skottade upp lite gångar fram till bilen och runt den! Det här har vi varit med om förr fast det är några år sen nu och när man lyssnar på radion så förstår man att det är nog värre norrut! Det viktiga är att man inte nonchalerar när det är så här utan är noggrann och försiktig och inte utsätter sej för mer än man behöver och ej heller ta några risker!

Det känns värre att det ska övergå i regn men det hoppas vi är ytterst tillfälligt och att det slår om till lminus imorron igen!

 
- Så här glad är jag fem på morron!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0