Nu är den efterlängtade sommaren här....

...Och jag märker det extra tydligt då det händer mycket runt om oss och jag hinner därför inte skriva i bloggen som jag skulle vilja!
 
Lisbet som varit hos oss i mer än en vecka.... Lilla mammas födelsedag..... Det trevligaste tänkbara Midsommarbröllop, Ola och Birgitta är på Vikbäcken nu......Det är som vanligt, full rulle på jobbet....  barnbarn..... och mycket mera!
 
Just nu satsar vi den mesta tiden inför årets Cruising!!
Ikväll ska Paulin och jag på Remix!
Imorron har vi hand om en "station" i årets Nostalgicampen!
Och på lördag är det då dags för Nostalgia....För hela slanten!
 
Nostalgia Hill Climb på dagen och Cruising på kvällen!
 
Drygt en vecka till semestern!!!!!
 
Jag återkommer!
Var så säker!
 
Jag har mycket bilder .....Och fler blir det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0