Nyfiken....

....har jag varit sen förra veckan!
 
Fick ett trevligt, men kryptiskt samtal från en god, härlig vän!
Återkommer om det!

Vintern låter vänta på sej!
Dimman  har legat tät några dagar, men i morse när jag hämtade tidningen halvsex, så var det så fantastiskt stjärnklart och vackert så oj,oj,oj!

Vår tapetsering som kom av sej, har fått en "ny vändning"!
Då vi insåg att vi inte skulle komma in till stan på ett bra tag för att lämna tillbaka tapeterna och rummet må bli färdigt nångång, så kom vi, (läs Ulf) på en annan, lite "nygammal variant", då vi allra först funderat på nåt liknande. En del av tapetrullarna som var ok har nu använts!
Det kommer att blir väldigt bra!
Vore kul om vi fick klart och fint till advent!



skogsnuvan
2011-11-23 @ 12:47:18
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Måla på dom gamla tapeterna kanske. Det gjorde jag och det blev jättebra för det finns så många bra färger nu.

Här har det varit soligt och fint ett par dagar för här ligger aldrig dimman kvar men idag är det lite gråmulet.

Ann
2011-11-23 @ 13:06:56
URL: http://dansann.blogg.se/

Hej på dej!

Det blir liggande panel på ytterligare en vägg (vi har ju panelat en vägg redan, som vi skulle ha som fondvägg typ, nu blir det två panelade väggar, snyggt det oxå). Så då räcker de, de tapeter som var ok! Det är fortfarande grått på Hammarn även idag, fast det var så stjärnklart i morse......Kram Ann

Susanne
2011-11-26 @ 23:31:22
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/

NU anar jag vad det var för samtal du fick! Skoj!! :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0