Sommarcafé....

...i Håsjö!
En vacker plats och så rofyllt...Å gott fika!!!!
Igår jobbade ett gulligt och servicemindat par där...mina favoriter...Daniel och Malin!
Det är "byssborna" som sköter om caféet och jobbar en eller ett par dagar vardera under sommaren,  på caféet....Vilken lyx att ha ett sånt ställe i byn! Föruom den vackra platsen så gör det ju så gott för sammanhållningen i byn!

Jag var naturligtvis dit och tog en fika, köpte lotter och att par böcker.....

Varför trängas i köerna på Yranstråket när man kan finna en sån ro för själen i Häsjö på sommarcafé!!

För att göra sej lite extra för när morsan kommer och fikar så tog Daniel förstås  på sej förklädet:
 


 :
 
 

Daniel  och Malin jobbar på caféet idag med...Så jag ska förstås åka dit och fika idag också!
Hoppas att Ulf mår lite bättre idag och kan följa med!

skogsnuvan
2009-07-31 @ 11:51:28
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Oneklingen är det en väldigt vilsam och harmonisk stämning i det där huset och det är ett rent nöje att vara där och jobba. Träffar många trevliga människor gör man där också så det här är en väldigt trevlig tradition som jag hoppas fortsätter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0