Fredag och snart helg...... igen


Hoppas att hästarna springer rätt i morron. Har som vanligt på förmiddagsfikat på jobbet spelat V75 med mina forna jobbarkompisar på ekonomiavdelningen. Vi är så uppspelt sen vi haft vår lilla spelträff för vi tror ju varje vecka att vi ska vinna. Å visst gör vi det ibland. För det mesta lite småsummor men den 7 juli vann vi faktiskt 28 000. (vilken födelsedagspresent jag fick!) Nu är vi ju 7 st som delar men 4000 blev min del och det la jag bums undan till Malungsresan. Vilket tillskott!

Nu väntar vi förstås på den RIKTIGT STORA VINSTEN! Den kanske kommer imorron. Jag hoppas och håller tummarna!


Solen skiner och i luften känns hösten. Det är fredag och det gäller att förbereda sej på helgens övningar.


Ikväll ska vi på kräftskiva till Micke och Maria i Kullsta. Det ser vi fram emot.


De hade kräftskiva ifjol också, och det var en himla trevlig tillställning. Micke som är påhittig fixade tävlingar förstås, han stoppade in oss i olika lag och tävlingsmänniskorna bara poppar upp . Vinna, vinna, vinna, det är det som gäller. Och lagandan är viktig.

Sen var det kräftätning och underhållning med levande musik.

Ulf och Ulf Sandelin  samt  när Ulf hugger in på kräftorna. Kräftskivan 2006.

Undrar vad Micke har hittat på till ikväll då?


Imorron ska jag jobba i Toton på Ammeråtravet. Det är alltid lika roligt. Har inte varit med på ett par år då jag varit upptagen med annat precis Ammerå-travdagen. Men i år är jag tillbaka.

Nyheten för i år är att det också kommer att vara marknad med en 12-15 utställare.

Hoppas på riktigt mycket och spelsugen publik.


Imorronkväll ska Ulf och jag gå ut och äta med Janne, Anna-Lena, Sune och Katarina.
Vi ska gå på Kaffestugan. Undrar vad jag ska äta för gott? Filé Mignon eller varför inte Filé Oscar!

Anita i Fisksjön
2007-09-17 @ 10:06:58
URL: http://anitabrehlin.com

Tänk att jag inte hade en aning om att du var med i såååå många föreningar. Ett under att du hinner allt annat. Tänk att komma hem och få en sån god maträtt som du hade på fotot. Såg underbart gott ut. Underbart att ha en sån man.
Jag har varit i Oviksfjällen i helgen med Helen Z Marjatta och en tjej till. Det var storm och snö så vi satt bara inne och åt men det var trevligt det också. Kram Anita




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0