Morsdag och utflykt!

Helgen blev något lugnare  än vad vi egentligen tänkt!
 
Förkylningen vill inte riktigt släppa greppet utan det blir omtag på omtag!
 
Då gäller det att göra det så kul det går utan att överanstränga sej! Då orken sätter stopp!
 
Jag jobbade i fredags några timmar, en aning motigt var det allt med viruseländet i kroppen!  På kvällen bjöd Ola oss på fredagsmiddag på Kaffestugan! Gott och trevligt förstås!
I lördags så fick lilla mamma och svärmor ett besök och med varsin Morsdagsuppvaktnng!
På lördagkväll blev det en varm bastu för att försöka svettas ut viruseländet som verkar bita sej fast!
 
På söndagen gjorde vi en heldagsutflykt till Medelpad! Till Klöstre, där Lisbet Rolle, Frida och lille Folke tillbringade den här veckan! Det var meningen att vi skulle åka allihopa, Ulf och jag , Daniel med familj och Paulin med familj! Men lill-William hade lite feber på söndagen, så då for Ulf och jag och hämtade Melissa som fick åka med oss och  som tur var kunde Paulin, Anders, Juno och Loui haka på! En härlig utflykt  blev det, med medhavt fika,  med glass, med en tur till Ljungaverks stora lekpark och Rolles hemjgorda fantastiskt goda  hamburgare! 
 
Här sitter Paulin, Loui och Folke och väntar på Hamburgare! Det skiljer ca 1,5 månad på de här gulliga småkillarna! Detär kul att vi får chansen att ses så här, så de får träffas så ofta det går!
 
 
 
Jag blev uppvaktad på Morsdag med presenter, blommor och kärleksförklaring!
 
Jag fick en klämmig Morsdagpresent av maken!  Ett bärbart badmintonset!! Så nu hoppas vi på vindstilla sommarkvällar!! Den är ju lite finurlig så tillvida att allt ryms i väskan så t om nätet kan vi ta med oss i sommar och sätta upp på lämpligt ställe ! 👍😉😎👌🏸🏸
 
Av Daniel, Malin, Melissa och William fick jag ett spel som ska testas så snart som möjligt!....
 
 
...Och en fin blomsterbukett!...
 
....Och Paulin gav mej den finaste tänkbara kärleksförklaringen!!!
 
 
 
- Tack till min familj för att Ni finns i min närhet!
Att vara Fru, Mamma, Farmor och Mormor är en fantastisk ära!
Och jag har verkligen alla dessa ljuvliga titlar! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0