Avbrottet....

....som bara blev längre ....och längre...!!!
 
- "Var tid har sitt!!!"
Ett ordspråk som jag brukar använda mej av ganska ofta!! 
För så är det ju faktiskt!
 
I flera omgångar de senaste åren har bloggen "fått stryka på foten" (..också ett bra ordspråk...), för att andra saker har varit viktigare!!
 
Samtidigt så vill jag ha min blogg som en återblick och för att minnas när jag gjorde "det och det"!
 
Nu undrar jag om jag kan "hålla bloggen levande"...? Jag vet faktiskt inte, men jag ska göra ett tappert försök!
 
Sommaren och Hösten 2016 förlöpte utan några större förändringar!
Barnbarnen är ju det viktigaste för oss så de finns alltid i vår medelpunkt och sen blir det liksom ringar runtom, med allt vi tar oss för med och gör!
 
 VÄLKOMMEN  TILLBAKA TILL BLOGGEN DANSANN!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0