Gomorron Jobbet!!

Nu är jag förhoppningsvis tillbaka till verkligheten! (Hostan och hesheten får nog följa med ett tag till!)
Vaknade t om av mej själv, utan telefonlarmets hjälp!
Morronrutinerna sitter ju där, liksom i ryggmärgen, fast man tror att allt ska vara bortblåst när man varit hemma ett tag och att man får "börja om från början" med dem!
 
Jag har bestämt mej för att denna första dag, ska jag ta det lugnt, så nu ligger jag i sängen igen , nu med en kopp kaffe. Hundarna och katterna har fått sin mat och varit ute och morronpinkat! Jag har duchat och t om hängt en tvätt! Det Ni!
Ska ligga här och morronfundera en stund innan jag  fixar håret och gör mackan till morronfikat på jobbet!
Sen borde jag vara "fit for fight"!
 
Jobbet! Here I come!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0