25-årsjubileum!

Ann...25 år i kommunens tjänst! Ikväll har vi haft jubileumsfest! Trevligt!!! Kommunalrådet och kommunchefen var med och firade!!!
 
 
 
 
 
Genom åren har jag varit på 4 oilka ställen i kommunens tjänst! Jag började på Ekonomiavdelningen i maj 1992, efter 8 år där så hamnade jag inom Turismen, det var toppenroligt, efter drygt två år fick jag möjligheten att jobba på Boservice, som bl a handlade om att vara kommunens ansikte utåt, till de  som var intresserade av att flytta till vår vackra kommun! Mycket trivsamt och passande jobb för mej! Sen tolv år tillbaka är jag nu på Bygg- och miljökontoret!Med underbara arbetskamrater och ett omväxlande jobb som jag verkligen trivs med! Tänk vilken erfarenhet jag fått genom åren!!
 
 
När jag lade ut den här bilden på facebook fick jag så månag "gilla" och fina kommentarer, en av kommentarerna löd så här:
 
Välförtjänt uppmärksamhet, du som var kommunens ansikte för den nyinflyttade prästen för strax 14 år sedan. Minns fortfarande hur du förmedlade en välkomnande känsla i alla kontakter och om allt möjligt. Resultatet av 14 bra år är att vi blir kvar i denna kommun. Det behövs fler av din sort :-) Allt gott i fortsättningen 
 
Vilken uppskattning för det jobb jag gjort!! Jag blev så oändligt glad!!
Och den erfarenhet, lokal- och personkännedom jag fått genom mina arbeten inom kommunen är en värdefull skatt som jag alltid kommer att bära med mej!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0