Vilken inspirationskväll.....

.....Vi bjöds på igårkväll......
.....Vi som samlats i Anders-Olofskolans matsal, där Hortonomen Ingela Jagne föreläste om "odling i friland och att odla i pallkrage"! "Hur får jag det att växa"? Om "odlingens sköna konst"!
Det var en blandning av aha-upplevelser och inspiration av denna fartiga och härliga kvinna!
Vi alla som var där for nog hem med samma känsla av inspiration inför våren och odlingsfunderingarna!
 
Tack till  Kostenheten på Ragunda kommun och Trädgårdsamatörerna i Ragunda som hade arrangerat kvällen!
 
Jag är ju just i dagarna på "G" med mina inomhusplanteringar, kryddor och gurka!
Å tänk vad vi kan utnyttja grävmaskinen framöver när vi  ska göra iordning bakom huset, runt växthuset och trädgårdslandet!
Jag ser ju framför mej vår  framtida lilla park med fruktträd och bärbuskar tillsammans med växthuset, jordgubbslandet och trädgårdslandet!
 
Vi går en härlig tid tillmötes!
Våren! Välkommen!!!
Skogsnuvan
2017-04-19 @ 15:08:08
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Det skulle man sa varit med på. Det är alltid roligt att höra och få råd om trädgården. Jag har som vanligt köpt alldeles för mycket fröer bara för att jag inte kunde låta bli som vanligt.

Ann
2017-04-22 @ 09:25:18
URL: http://dansann.blogg.se

Hej! Om Du bara visste vad jag ångrar att jag inte kollade med dej! Jag for ju alldeles ensam, det var visserligen mycket folk där, men det är ju så mycket trevligare att ha sällskap..Ska verkligen tänka till nästa gång jag åker på nåt! Ann




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0