Mellokväll på Vikbäcken!

Ikväll kommer glada skratt att ljuda över Östra Vikbäcken!
Det kommer nämligen 6 härliga tjejer till mej!
...Som alla har otroligt lätt till skratt!
 
Att vi just nu behöver ett avbrott i våra hektiska liv, var den första anledningen till att jag ordnade en liten fest för det här gänget!
 
Vi ska äta och dricka lite gott!
Sen är det dags!
 
Så här i tid,  mittemellan den svenska Melodifestivalen och Eurovision Song Contest, så ska det sen tävlas!
Jag "dammar" av den tidlösa Quizen som jag gjorde och hade för min släkt i Påsk ifjol!
 
Så ikväll ska jag testa mina vänners kunskaper i Schlager/Melodi-festivalfrågor sen starten i slutet på 50-talet och fram till nu!
Inte helt lätta frågor men roliga och allmänbildande skulle jag vilja säja!
 
Jag har tagit ledigt i eftermiddag, för då ska jag hem och fixa det vi ska äta!
 
JAG SER VERKLIGEN FRAM EMOT IKVÄLL!!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0