Honung...

färsk ingefära, pressad apelsin, pressad citron, vitlök, rönnbär......
...jag gör vad jag kan för att mota bort det som vill försöka bita sej fast ett tag i min kropp....
...tröttheten från hell, tung i huvudet, pirr i kroppen, halsonta, hosta och rossel!!!
 
"Motar Olle i grind" direkt med  fullständig vila och intag av ovanstående diverse "gremeljer"!
Må vara piggare redan imorron då jag ska följa med Ulf, som  ska på Smärtenheten för att ta sista sprutan för denna gång!
Det är en hel del  till som händer framöver  så här har jag inte tid att ligga sjuk...inte på nåt sätt!
Håll tummarna att jag använder rätt taktik för att komma igen!!
Skogsnuvan
2016-05-26 @ 08:46:18
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Int har du tid med förkylning nu inte. Hoppas bara att det hjälpte med din medicin och jag förmodar att du har försökt med universalmedlet som man köper på systemet. Krya på dig nu i vårens tid.

ann till Anita!
2016-05-26 @ 16:41:09
URL: http://dansann.blogg.se

Jag tror banne mej att min vilotaktik med gremeljer var vad jag behövde! Är nu tillbaka till verkligheten! Tyvärr fanns inget universalmedel från systemet hemma i gömmorna, men det funkade ändå!! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0