En eftermiddag....

...med barnbarna och lite till!
 
Jag har flextid på mitt jobb!
Det är bra!
 
Man får verkligen tillgodoräkna sej den tid man jobbar!
Det blir ju nån timme extra, lite nu och då, då det är en hel del att göra på jobbet!
Och då kan jag  kan sluta lite tidigare om det behövs, te x idag!
 
Ulf far först och hämtar Juno på hennes dagis klockan två!
Paulin och Loui är ju i Sollefteå på babysim på torsdagar!
 
Strax före tre kommer Ulf och Juno och hämtar mej,  sen far vi och hämtar Melissa och William på deras dagisar!
 
Vi ska sen  passa på att fara till Nyviksvägen och glädja Momme en stund!
Idag kan vi passa på  att vara  ute i Atriumet och ha lite skoj!
 
Efter det far vi hem på Vikbäcken och steker pannkakor!
Jag tog fram hallon ur frysen i morse, som Ulf ska  koka hallonsylt av idag!
Åsså grädde till det!
Det blir  torsdagsmiddag det!!
 
Framöver kvällningen ska jag och Paulin passa på att fara till Bibblan, som har öppet till sju ikväll!
Vi får se hur många av barnbarna som vill hänga med på det!
Jag tänker kolla om det finns några passande ljudböcker att ladda ner på telefonen!
 
Sen kan vi avsluta den effektiva torsdagen, Ulf och jag,  med varsitt  fotbad och hockey på tvn!
Det är ju kvartsfinal, så nu är det vinna eller försvinna!
Heja heja Tre Kronor! Ni är värda att gå vidare!!
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0