Vardagshändelser i början av Mars!

Nu börjar vi "vakna lite till liv"..
......Vintern är kvar när det gäller temperaturen, det var - 21 grader i morse!
Men ljuset....Det efterlängtade ljuset, det börjar så smått komma tillbaka! Det är riktigt  ljust när vi far på jobbet vid sju på morgnarna!
Ikväll kommer Lisbet, lilla moster, och skall bo hos oss en vecka och vara med mamma det mesta möjliga! Det är ju så kul för mej också!  Vi brukar få en stund på kvällarna, äta lite gott och prata...prata!!! Jag ser fram emot de här veckorna, när Lisbet dyker upp!
Ulf håller för fullt på att packa, handla och laga mat inför årets fjällfiskeresa! I år bär det av med Daniel, Pelle, Per och Lars-Göran till Härbergsdalen!
på söndag morron far dom och jag ser fram emot att få hem en härligt brunbränd gubbe, fina rödingar och massor med vackra bilder från fjällområdet!!!
 
Jag passar på önska alla en skön helg med att bjuda på lite nostalgisk glädje, från det ljuva 80-talet:
 
 
 
Skogsnuvan
2016-03-01 @ 09:26:53
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Den bilden Ann får mig att le. Vilken genuin glädje och den får mig att minnas våra kvällar på dansen i Hällesjö där det var lika glada skratt vid fikabordet vid sjön. Oj så roligt vi hade. Nu för tiden blir det inte lika många och glada skratt Undrar varför




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0