Tredje gången gillt....

...Nu ligger jag här igen!!!
Jag som verkligen gjorde mej "för" i höstas, beställde tid för både mej och Ulf! Och vi tog årets influensaspruta!!!
Vad hjälpte det...??
Vi äter dessutom vitamintillskott!
Vi försöker att leva så sunt som möjligt!
När det gäller influensan verkar det inte finnas några "genvägar"!
Försvaret är kanske inte på topp ändå!

Nu SKAAA jag pigga på mej inför Påsken!!!! Det ser ju tu att bli ett underbart väder!
Våra årliga traditioner med pimpelfiske blir det ju inget av då isarna inte är lämpade för fiske denna årets påsk!
Men andra traditioner hoppas vi att det ska bli stället!
Då det "ramlar" in släkt och vänner under påsken, så blir det mycket påskmat, mycket godis och lite påsklekar! Och då passar det med finväder! Så vi kan var ute mycket!!
Det låter väl bra!! Så nu vill jag pigga på mej...Snabbt!!!

Nu sitter jag här och känner mej lite kurig fortfarande, lite febrig, med värk i kropp och huvud!
Men Nostalgin finns inom mej när tankarna fylls med påsktraditionerna, så jag bjuder på en påskbild från Påsken 1990:
Vikbäckens stadigvarande påskkäring, Offa, levde upp till förväntningarna och till barnens förtjusning:
 
Lilla Paulin ett, Per sju, Daniel åtta och Offa, vår underbara Påskäring



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0