Har kommit på en sak!!!

För att bloggen ska kunna komma igång som den ska, så har jag i detta nu kommit på att jag helt klart måste varva nutid med sommarens händelser!!!
Har trott i mitt enfald att jag "lätt som en plätt" skulle hinna ifatt till dags dato genom att skriva vad som hänt vartefter!
Men så lätt är det då inte!!
När jag vet hur mycket jag egentligen har att förtälja från en skön sommar, såsom det är för de flesta av oss, så blir det gruvensamt varje gång jag sätter mej ned och skall börja på...
Så det är lika bra att jag skriver om nuet som förut och tar och flikar in med inlägg från sommaren istället!
(Jag har ju ändock kommit fram till halva sommaren redan!)
 
Sagt och gjort!
Så gör vi!
 
Hösten just nu, är så mycket höst som det kan bli så här i oktobers sista dagar! Varmare än normalt är det förstås, men regnet det öser ned idag och då blir det gråare än vanligt!
Nu har ju jag min inställning att var tid har sitt och jag gillar ju alla årstider!
När hösten är antågande varje år, så tror jag dessutom som vanligt att det ska lugna ned sej med allt och jag ska hinna med det ena efter det andra! Och dessutom hinna varva ned och ta det extra lugnt!
Men så är det ju inte!
Jag borde väl ha lärt mej vid det här laget!
Och så länge det bara är det som är trevligt, så är det ju till att tacka och ta emot!
 
Till helgen ska vi iallafall må extra gott, min man och jag!
På lördag far vi till Östersund, Ulf och jag!!
Vi tar in på hotell Clarion, mitt i stan...en "Romantisk Weekend " är bokad!
Ja!! "Paketet" heter faktiskt så!! Visst låter det gulligt?
Tack vare ett presentkort som vi fick i julklapp av Paulin med familj, så valde vi att använda det som en del i just en hotellövernattning! Att romantiken "följde med " blir ju lite bonus!
Kan ju passa när vi far bara vi två!
 
Anledningen att vi gör det just den här helgen är förstås Bluesfestivalen!
Äta gott! Och dricka gott är ju också en del av den här helgen!
 
Så....Vi har nåt skönt och kul att se fram emot!
 
Skogsnuvan
2013-10-24 @ 15:22:50
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Jag förstår precis hur du känner. Det är rent omöjligt att komma igång om man ska berätta om en hel sommar. Vad ska man ta med? Svårt att komma ikapp. Så trevligt med romantisk helg i Östersund. Här har kinabror jag och gamle A tagit upp bryggor och båtar idag så nu är allt gjort inför vintern och som du förstår njuter jag av varma och snöfria dagar innan det blir andra bullar och vita sådana




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0