Tillbaka igen....

Igår, efter en vecka fick vi tillbaka vår fasta telefon (det hade vi knappt märkt av, då vi aldrig använder den, fast vi har fått veta att några provat ringa under veckan och inte kommit fram), vår "vanliga" tv, med tillhörande programbibbliotek och möjlighet att se på tvn i sovrummet´( där märkte vi hur vi vant oss....), internetet via datorn (det har funkat hjälpligt då vi kan surfa på telefonerna våra, men vissa bankärenden måste skötas via datorn ännu så länge, så där kände jag mej lite hjälplös), men nu ....Nu är det som vanligt igen!

Under veckan har vi förstås bastat ett par kvällar (är det nymodigt eller kommer det att bli en skön vana...?)
Jag har varit på After Work med mina arbetslamrater!
Vi passade på när det var fotbollskval i tisdags!
Det blev en trevlig kväll trots allt!!!
Vi åt gott, drack gott, fick en intressant information om Kattarinas chokladpraliner och sist men inte minst tittade vi, hoppades och till slut bedrövades tillsammans åt kvällens höjdpunkt: Fotbollen!!

Igår var det dags för mitt "månads-SPA", dvs min stund hos frissan!
Ojoj, vad jag njuter då!!! Och känner mej alltid så nöjd!

Imorse var det så dags för en "premiär" denna höst!
-Motorvärmarn och kupévärmarn!
- 15 grader på Vikbäcken! Nu är vi där!

Men som tur är har vi bastun nu!
Där blir vi varma, mjuka och goa!

Skogsnuvan
2013-11-22 @ 09:51:38
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Visst är det härligt med bastu men det är mest till en början som man bastar flera gånger i veckan när det är nymodigt. Jag är glad för min värmepump. Så skönt att ha varmt när man kliver upp och innan man hunnit tänka i spisen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0