Onödigt avbrott!!

Nånting har hänt!
Om nåt är avgrävt eller ?.......Ja det vet vi inte riktigt men i torsdags försvann den fasta talefonen, internet och tvn.....För oss och våra grannar på den här sidan byn!

Som tur är har vi en "reservplan" i form av Canal digital, så tvn fick vi till förhållandevis snabbt!
Vi gläds nu lite extra åt vår Iphoner kan jag säja!

Om jag förstått en av våra grannar, så skall det vara fixat på tisdag!
Det hoppas vi innerligt på!
Men vänjer sej fort! Vill att det ska funka!

-"Vi är ju med bastu förresten!!!"
I vilket fall så har vi preliminärpremiärbastat och efter det bastat några gånger till!
Preliminärbastat kallar jag det för, då det inte är riktigt klart ännu, men det går och basta ändå!
Golvet, lister och lite grejs med kaminen i själva bastun ska till.
Sen ska vi piffa till det i "förrummet", så man kan sitta där och relaxa och ta sej en öl om man vill!
Och det ska finnas gott om klädkrokar, krokar för smycken m m....
Härligt är det!!!
Vi har ju pratat om bastu under många år Ulf och jag!
Men det ska ju liksom "stämma" och det gör det nu!!!
 
När det är helt klart hoppas jag att mina vänner vill komma och basta, koppla av och må gott med oss!!
 
 
 
 
 
 
 
 
Anonym
2013-11-18 @ 13:35:09
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Grattis till bastu. Det är väl härligt. Jag brukar basta varje fredag kväll. Nu blev det inget av den här veckan för fredag hade jag meditationsgruppen här hos mig och lördag var det full storm men som sagt. Visst är det härligt att koppla av i bastun. Ni kommer inte att ångra att ni skaffat en.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0