Vilken vecka!!!

Det är bara att suga åt sej och njuta!!

Värmeböljan som slagit till är ju precis vad vi alla behöver!
Alla man möter, träffar på, på jobbet, ute på gatan, ler och njuter av solen och värmen!

Jag passade på att byta ut del av min semesterdag, som jag skall ha nästa onsdag! Tog halva den redan igår! Känns att det var ett gott beslut!
"- Vi låssas att vi är utomlands! Och ligger på nån strand nånstans!" Sa Ulf!
Och det gjorde vi några eftermiddagstimmar!
Noga insmorda med solskyddsfaktor!
Jag med ljudboken i öronen!

Till helgen, ska det bli lite svalare tror jag!
Så då får vi ta tag i projekt "flytta trädgårdsland och jordgubbspyramid!" Vi håller på att anlägga ett litet område, nedanför huset, där solen skiner så gott som hela dan. Där håller Ulf på att ställa iordning växthuset! Och där ska vi ha vårt land, jordgubbarna och även sätta lite annat, typ potatis, och få dit några bärbuskar! Det kommer nog att ta lite tid att få ordning men det kan bli bra!
Det blir sånt vi gör när det är lite svalare!
När det är så varmt som det var igår, då ska man ligga i en solstol och "- låssas att man är utomlands"!
Skogsnuvan
2013-05-31 @ 07:59:45
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Att njuta av solen och det fina vädret ska man unna sig. Nu har det varit så varmt så man till och med har fått krypa undan i skuggan då och då och då är det varmt men det verkar som om man tål solen sämre när man blir äldre. Förut kunde man ligga och steka sig hela dagarna men det går inte nu åtminstone inte för mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0