JAG ÄR SÅ UPPFYLLD.....

.....Av musik.......
 
.....Av Chris Hiatt....
 
.....Av Stevie G och Crash....!!!
 
Jag är så glad!!!
Jag är så tacksam att jag fick chansen!!!
Att de gjorde sitt "gig" så nära som i Kälarne!!!
 
Att vi tog oss för!!! Att vi for!!!!
 
Jag och Rolf på jobbet var genast på det klara med att vi skulle gå, när vi fick vårprogrammet!
Rolf har varit på dem tidigare i Kälarne!
Det var 6:e gången igår, som Chris Hiatt gästade Kälarne Jazz- och Bluesklubb!
Ulf är ju som jag och vill alltid haka på när det gäller musikevenenmangen!
 
Jag frågade Peter om han och Gumman ville haka på! Givetvis!
Och de i sin tur tog med sej Ann-Marie och Sven-Erik!
Att ha med sej glada uppspelta vänner!
Som liksom vi gillar att "gå på lokal" och som visar det, känns toppen!
Man blir ännu mer uppfylld och uppspelt själv!
Tack vänner som hakade på!!!
 
Vi bestämde bums att vi far nästa gång Jazz- och Bluesklubben har"sin "kväll på Östjemten i Kälarne
Då är det Lotta och Mikael Ramel som tolkar sin far Povel Ramel!
Det är ett brett utbud  och det är ju det som är så härligt!
 
Tillbaka till Chris Hiatt!
VILKEN MUSIKER!!!
Han kan spela gitarr han!
En utstrålning som få och snyggare än jag vet inte vad !!!
 
De härliga musikerna han hade med sej
Crash på trummor var en glad trevlig killle som  t o m  tog sej tid att
gå runt och ta i hand och tacka publiken  efter "giget"!
Den försynte Stevie G var lite blyg men  med intresse och
stillsam glädje spelade han skitbra på sin bas!
 
Så här tackade jag Chris Hiatt för kvällen.....
....Förstås!!!
 
Och naturligtvis basisten Stevie G och trummisen Crash......
 
...Jag är uppfylld!
Jag har fylllt på musikminnena igen!!!
 
  
 
 
Skogsnuvan
2013-01-27 @ 10:00:54
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Jsg skulle också ha åkt dit om inte magsjukan lagt sig i vägen för alla aktiviteter sista dagarna. Tandvärk och magsjuka och trasig bil och skitkallt. Kul att ni hade en bra kväll. Ska försöka komma mig iväg när det är Ramel nästa gång

Ann till Anita!
2013-01-27 @ 17:06:13
URL: http://dansann.blogg.se

...Ja, det är den 13 mars nästa gång!!! Det är ju så trivsamt på Östjemten, nära och bra och inte för stort!! Sen att de har bredden på artisterna är ju toppen!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0