Julglöggsmorron!

Idag samlas vi, de arbetskamraterna på BoM (Bygg- och miljökontoret), som är här idag, för en liten glöggstund innan arbetsdagen börjar! En tradition som är nog så viktig tycker jag!
Idag ska vi dessutom öppna "kuvertet"!
Däri finns fjorlårsgissningarna om vilken färg och doft årets glögg har! Vi har hållit på med det under några år! Och Gu´så spännande det är när vi öppnar kuvertet! De flesta av oss har ju faktiskt glömt bort vad vi gissade! Det är ju nästan ett år sen vi klistrade igen kuvertet!
Jag känner också just vid såna här ögonblick, att tiden går väldigt fort! Och ändå har man glömt vad man tyckt!

Trevlig helg på Er alla!!

 
zaq
2012-11-30 @ 09:01:26

Hej Ann!
Visst var det jag, och försent insåg jag med "säkerhet" att det var du, det var när jag såg att det stod "Hammarstrand" på jackan som en i sällskapet hade!
Nästa gång, (för nu känns det som vi sprungit på varandra av slumpen flera gånger: fogerty i Umeå och Uggla-Kent-Adams i sundsvall, kan det stämma?)
Så är det vi som säger HEJ Svejs!!! :-)

Tack, tack, här funderas och byggs så knoppen blir överbelastad *hihi!
Ha en trevlig helg nu!

Skogsnuvan
2012-12-01 @ 11:25:10
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Det samma till dig. Idag är det julbord som gäller




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0