Morsdag!

När klockan slagit midnatt i lördags!
Då blev jag firad!
Nu var det ju Morsdag!!!

Jag är en glad och stolt mamma och numera också farmor!
Jag känner en glädje och en kärleksfull, ro-sam känsla i mitt hjärta över hur lycklig jag är över min fina familj!

Å nu Ni! Nu blir det gåstavar med fjädring på mina promenader!!

Som traditionen bjuder så skulle vi i söndags till Bojan och Ingemar på Morsdagskams!
Mest allihopa av oss,  barn med respektive, barnbarn och numera också barnbarnsbarn samlades i Överammer!
Och åt kams så det stod ut ur örona!!!
Herregud så gott!!! Och kul att vi kan träffas allihopa!

Vädret gjorde ju att vi kunde sitta ute och smaska!

Paltkoman fanns sen hela långa kvällen!

En tight men kul vecka var till ända!
Som vanligt tomt när Paulin och Zippy farit hem till Sundsvall!

Sommaren har just börjat!
Vi har den underbaraste tiden framför oss!!!!

Sommar!!!! Kom!!! Stanna!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0