Kräftfrossa på Risåsen!

Igår var Melissa här hos mej när Malin jobbade! Det är andra lördan på raken som hon kommer till farmor några timmar! Åååh vad vi mår gott! Vi leker litegrann, myser litegrann, tittar på tv litegrann, sen är det dags för Melissas lunch och efter den, är det en middagslur! Då ligger vi tätt ihop i farmors och farfars säng, under dubbeltäcket! Melissa somnar så gott och jag ligger och ömsom tittar på tv, ömsom ligger jag och bara lyssnar och njuter av Melissa små, lugna andetag! Det är avkoppling för farmor på hög nivå!!!!
Efter middagsluren så passar vi på att gå ut en sväng innan mamma Malin kommer! Melissa gillar att vara ute, och Amos gillar när Melissa är här och ute, då snurrar han hela tiden runt om oss, hoppar sprätter och busar och Melissa skrattar så gott!
Ett par timmar sen de farit ringde Malin och undrade om vi skulle åka till killarna på Risåsen!
Pappa Daniel ville att Melissa skulle komma dit en sväng!
Tacka för det!
När vi kom dit var det finare middag på gång!
Det var kräftor, rökta räkor och Västerbottenpaj!
Nu hade vi ätit innan vi for upp, men några kräftor mumsade jag i mej.
Jag tycker det är läckert och mysigt när de här jaktkillarna ser till att de mår gott och äter gott och gör "sej lite för" där uppe i jaktstugan! Den här helgen samsades det sex killar i den lilla stugan och det känns så varmt, ombonat och välkomnande när vi kommer dit!
Att Melissa kommer att bli en "jaktstugebrud" det råder ingen tvivel om...Hon mådde gott hon, när vi var där!
skogsnuvan
2011-09-26 @ 13:46:44
URL: http://skogsnuvanbloggagratis.se

Nåt konstigt har hänt med din blogg. Inläggen hoppar lite hur som helst som det verkar. Därför har jag inte skrivit på länge.

Pratade med tandEva igår. Hon hade sett att det var motionsdans på centrum och att Vikbäcksgänget skulle spela. Var du dit och vilka är Vikbäcksgänget inte du va?

Ann till Skogsnuvan!
2011-09-26 @ 16:38:06
URL: http://dansann.blogg.se/

Hej Skogsnuvan!

Det beror nog på att jag inte lagt ut inläggen på länge! Men nu är jag på "G" igen!!! Ja, det var motionsdans på centrum igår med Vikbäcksgänget, fast jag var inte dit...Är inte på hugget för dans just nu....Det är lite annat som har varit prio...Nästa motionsdans på Centrum tror jag är 9 oktober ....Kram Ann




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0