Tv-favoriter!

Jag är väl inte största tv-tittaren precis!

Jag har dessutom fantastiskt lätt att somna framför tv:n!

Men några tv-favoriter har jag just nu!

Idol och Diggiloo som naturligtvis går på samma sändningstid på fredagkvällar!
Det löser jag genom att titta på Idol som är direktsändning, sen tittar jag på Diggiloo på datorn på Svtplay!

Gustafsson 3 tr på söndagkvällarna är nog det allra roligaste just nu!
De senaste avsnittet har jag sett två gånger, då vi kan titta på programbiblioteket på Teliakanalen!
Tror rent av att jag måste titta på det snart igen...Såååå kul var det! Tycker jag!!!!
En halvtimme efter Gustafsson 3 tr, så är det Starke man! Och det missar jag heller inte!
Lite igenkännande kanske???  Hahaha!!! Skojar bara!!!

Per Morbergs "Matresan genom Sverige" tycker jag är bra!  En god marknadsföring av vårt avlånga land och en bit tradition, som är nog så viktigt att bevara!

"Halvåtta hos mej" kan jag "svepa in i" nån snutt  nån enstaka kväll ibland! Tycker att man får väldigt bra middagstips från det programmet!
 
I övrigt så är det nog Mittnytt som jag försöker hålla kolla på, nästan varje dag iallafall. Nån av sändningarna!

Fast vi inte tittar så har vi ändå nästan alltid tv:n påslagen!
Det känns bra på nåt vis att ha tv:n på där i bakgrunden i vardagsrummet!
En vana kanske!
skogsnuvan
2011-10-22 @ 23:04:27
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Nämen Ann. Inte trodde jag att vi var SÅ lika. Precis de tv-programmen är mina favoritet också. Jag har dessutom tittat på en gammal repris som är på guld "Floden är mitt liv". Den är lika bra nu som när jag såg den för jättejättelänge sedan.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0