Idag, 14 mars....

....skulle min pappa ha fyllt 79 år!

För första gången  i mitt liv ska vi inte fira honom som vi brukar!
(Med påmpa och ståt.
Med paket, sång och tårta! )

I år ska vi tända en lykta på  graven!
Och minnas allt roligt vi gjort med Offa!
Minnas den snällaste pappa som fanns!



Här har pappa bjudit upp till dans i Höglunda den 7 febr 2009...
skogsnuvan
2011-03-14 @ 14:30:13
URL: http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Å gulliga lilla Offa. Alla härliga danser och goa kramar som man minns genom åren. En del människor fattas en alltid när dom inte längre finns på den här sidan.

Ann
2011-03-14 @ 16:49:06
URL: http://dansann.blogg.se/

Anita min vän! Stor kram och tack för de fina orden om Offa!!! Om Du visste vad det värmer...!

Mia Frånberg-Elf
2011-03-20 @ 22:17:36

Då var han och min mamma nästan exakt lika gamla. Hon skulle ha blivit 79 den 17:e. Det är nu drygt 3 år sedan, (nov. -07) hon alltför tidigt fick lämna oss.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0